Kanały obsługi zdalnej to bardzo ważny obszar w banku. Dla wielu Klientów pierwszy kontakt z bankiem, to właśnie rozmowa z konsultantem lub bankierem zdalnym. W trakcie takiej rozmowy klienci uzyskują informacje o wszystkich usługach i rozwiązaniach, zlecają wykonanie operacji lub składają wnioski o produkty, a także dowiadują się o innowacyjnych rozwiązaniach i możliwościach współpracy z bankiem.

Nie masz doświadczenia w bankowości? Dla nas to nie problem. Jesteśmy na to przygotowani - efektywne procesy wdrażania i szkolenia nowych pracowników dają Ci szansę zdobycia szybkiego sukcesu. Dodatkowo stawiamy na efekty i doceniamy najlepszych, dlatego nie wprowadzamy ograniczeń w wysokości premii. Kwota premii zależy od Twojego zaangażowania i poziomu realizacji planu sprzedażowego.
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Rozwiniesz umiejętności interpersonalne
  • Nauczysz sie technik obsługi klienta i sprzedaży
  • Zdobędziesz wiedzę na temat działania produktów bankowych
  • Poznasz procedury, systemy i procesy wewnętrzne
Rozwój to nasze DNA! Codzienne obowiązki, wyzwania, szkolenia i sesje coachingowe pozwolą Ci zdobyć wiedzę i umiejętności cenne na rynku pracy.

Zapewniamy realne możliwości rozwoju kariery! Wszyscy menedżerowie telesprzedaży wychowali się w Alior Banku i przeszli ścieżkę kariery od podstaw.
  Sprawdź co u nas!  

Najnowsze oferty pracy od Alior

    do góry